Produkt tymczasowo niedostępny
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Pit Bike MRF 120 to idealny model dla osób pragnących zacząć przygodę z off-road’em. Motocykl został wyposażony w czterosuwowy silnik o pojemności 120 cm³ i mocy 9 koni mechanicznych. Masa motocykla wynosi tylko 63 kg, natomiast wysokość siedziska 73 cm. Niewielkie gabaryty motocykla sprawiają, że mimo niezbyt wysokiej mocy ma on duży potencjał do jazdy w terenie i może ona sprawić wiele przyjemności, a także jest bezpieczny dla młodszych zawodników, dla których większe modele są jeszcze zbyt wysokie. Posiada manualną, czterobiegową skrzynię biegów.
Motocykl porusza się kołach w rozmiarach 14 cali z przodu oraz 12 cali z tyłu. Wyposażony został w najwyższej jakości hydrauliczno-tarczowy układ hamulcowy, gwarantujący wysoką skuteczność hamowania nawet w ekstremalnych warunkach.
W celu tłumienia drgań powstających podczas jazdy w terenie, MRF 120 posiada wysokiej jakości amortyzatory przednie o długości 660 mm o skoku 18 cm, a z tyłu amortyzator o długości 280 mm.
Podsumowując, MRF 120 to doskonały wybór dla początkujących, który dzięki swojej specyfikacji potrafi sprawić wiele radości z jazdy!
Istnieje możliwość zakupu Pit Bike’a złożonego oraz gotowego do jazdy z dostawą do domu. Prace jakie zostaną wykonane to:
- wymiana oleju silnikowego;
- ustawienie gaźnika;
- ustawienie luzów zaworowych;
- smarowanie filtra powietrza;
- ustawienie luzu linki gazu;
- smarowanie linki gazu;
- ustawienie luzu linki sprzęgła;
- smarowanie linki sprzęgła;
- regulacja układu hamulcowego;
- smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego;
- smarowanie osiek kół;
- smarowanie elementów zawieszenia;
- sprawdzenie naciągu łańcucha;
- sprawdzenie ciśnienia w oponach;
- motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów;
- montaż licznika motogodzin (opcjonalnie)
Koszt przygotowania Pit Bike’a to 200 zł. W celu skorzystania z usługi prosimy o kontakt telefoniczny z naszym sklepem - 56 300 01 90.
Pojemność | 120 cm3 |
Typ silnika | 4-suwowy, 1-cylindrowy, 2-zaworowy, chłodzony powietrzem |
Moc silnika | 9 KM |
Wysokość siedzenia | 73 cm |
Rozruch | Kicskstarter |
Skrzynia biegów | Manualna 4-biegowa |
Hamulce | Hydrauliczno - tarczowe |
Średnica kół przód/tył | 14'/12' |
Gdzie chcesz jeździć? | Teren |
Mrf 120 2017
Posiadam sprzęt nieco ponad rok i jestem mile zaskoczony. Wszystko super. Do wymiany nadaje się jednak opona przód i tył , lepsze umocowanie lub usztywnienie plastiku-osłony wydechu i polepszenie jakości tylnego zawieszenia bo nie ma co ukrywać jest słabe. Ogółem wszystko jest super i można go naprawde zrobić na podobe 140 rc-z np. Siedzenie ultra grip , okleina i inne dodatki. Motorek radzi sobie praktycznie w każdym terenie. I z całego serca polecam każdemu rodzicowi aby nie kupował loncinka tylko niech dołoży troche a odwdzięczy mu się to na bezpieczeństwie pociechy i na nerwach typu tato to znowu nie działa , zpadł znowu łańcuch itp. Co do opon to polecam michelin starcross. Sprzęt przy odpowidniej konserwacji i dbaniu jest nie do zajechania.
Mrf 120
Mam MRF 120 mam go już parę miesięcy miom zdaniem dla poczutkujących to najlepszy wybór nigdy mnie nie zawiud ma moc dosyć dużą polecam
Mrf 120
Mam MRF 120 mam go już parę miesięcy miom zdaniem dla poczutkujących to najlepszy wybór nigdy mnie nie zawiud ma moc dosyć dużą polecam
kozacki
kozacki
Paweł
Bardzo fajna maszynka
Polecam
4 800,00 zł
6 800,00 zł
3 900,00 zł
4 400,00 zł
4 900,00 zł
3 000,00 zł
5 500,00 zł
4 200,00 zł
3 599,00 zł
Opinia MRF 120 2018r.
Mam MRF 120 juz ponad 7 miesięcy i jestem z niego bardzo zadowolony niby 9 koni ale i tak jest wariatem.Ma też wady np. klamki które są nie wygodne i łatwo je złamać,opony które się szybko się ścierają i w ogóle nie mają przyczepności.Jak dla mnie warto wydać 3600zł. Oceniam go na 4/5