Produkt tymczasowo niedostępny
Ostatnie egzemplarze!
Data dostępności:
Pit Bike MRF 140 RC to jeden z najczęściej wybieranych modeli Pit Bike’ów w naszej ofercie. Zawdzięcza to atrakcyjnej cenie w połączeniu z wieloma zaletami tego modelu. Jest bardzo uniwersalny, nada się zarówno dla mniej doświadczonej osoby, a także dla zaawansowanego zawodnika, dzięki możliwości wprowadzania wielu modyfikacji oraz dostępności dużej ilości części, które uczynią motocykl jeszcze bardziej atrakcyjnym. Firma MRF co roku wprowadza nowe modele, wprowadzając szereg ulepszeń, zarówno wizualnych, jak i technicznych. Motocykl posiada czterosuwowy silnik o pojemności 140 cm³ i mocy 12 koni mechanicznych, za którego chłodzenie odpowiedzialna jest chłodnica olejowa wykonana w technologii CNC, która zapewnia najwyższą dokładność wykonania części. Motocykl porusza się na kołach o rozmiarach 14 cali (przód) oraz 12 cali (tył), ale istnieje również możliwość założenia do tego modelu kół o średnicy 17 cali i 14 cali. Wysokość siedzenia wynosi 83 cm, co gwarantuje wygodę podczas jazdy również wysokim osobom. Wszystko w motocyklu zostało zaprojektowane z myślą, aby zapewnić właścicielowi jak najwyższy poziom bezpieczeństwa. Wzmacniane tarcze hamulcowe gwarantują bardzo dobrą skuteczność hamowania. Pit Bike został też wyposażony w antypoślizgowe siedzisko, co ułatwia utrzymanie prawidłowej pozycji na motocyklu terenie, a dobra pozycja oznacza mniejsze ryzyko upadku. MRF 140 RC jest stosunkowo dużym motocyklem, więc jeżeli pozostałe modele wydają Ci się za niskie, ten będzie idealny. Z przodu posiada zawieszenie o długości całkowitej 760 mm o długim skoku, natomiast z tyłu amortyzator o długości 360 mm. W skrócie, jest to świetna, wytrzymała maszyna, która żadnego terenu się nie boi!
Istnieje możliwość zakupu Pit Bike’a złożonego oraz gotowego do jazdy z dostawą do domu.
Prace jakie zostaną wykonane to:
- wymiana oleju silnikowego;
- ustawienie gaźnika;
- ustawienie luzów zaworowych;
- smarowanie filtra powietrza;
- ustawienie luzu linki gazu;
- smarowanie linki gazu;
- ustawienie luzu linki sprzęgła;
- smarowanie linki sprzęgła;
- regulacja układu hamulcowego;
- smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego;
- smarowanie osi kół;
- smarowanie elementów zawieszenia;
- sprawdzenie naciągu łańcucha;
- sprawdzenie ciśnienia w oponach;
- motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów;
- montaż licznika motogodzin (opcjonalnie)
Tylko wsiąść, odpalić i jeździć! Koszt przygotowania Pit Bike’a to 200 zł. W celu skorzystania z usługi prosimy o kontakt telefoniczny z naszym sklepem - 56 300 01 90.
Pojemność | 140 cm3 |
Typ silnika | 4-suwowy, 1-cylindrowy, 2-zaworowy, chłodzony powietrzem z chłodnicą olejową |
Moc silnika | 12 KM |
Wysokość siedzenia | 83 cm |
Rozruch | Kicskstarter |
Skrzynia biegów | Manualna 4-biegowa |
Hamulce | Hydrauliczno - tarczowe |
Średnica kół przód/tył | 14'/12' |
Gdzie chcesz jeździć? | Teren |
IDEALNY
IDEALNY tata mi kupił mam 11 lat dobry ma silnik jedyne do czego można się przyczepić to do filtra orginalnego słaby jest
Bardzo fajny motorek
Dosyć mocny jak na początek lecz łatwo zmniejszyć moc za pomocą kupna regulowanego rolgaz i jest spoko. Ja mam 173cm wzrostu 13 lat i motorek idealny ;D
Dobry wybór.
Mam mrf od wakacji. Razem z kolegami kupiliśmy 5 mrf 2018. Jeździmy w różnym terenie. Mam pokrowiec przód na lagi jest dobrze po 4 miesiącach tylny amor nikomu się nie wylał. Wg mnie w fajne motorki.
Co do wad
-w niektórych egzemplarzach odkrecają się i pękają szprychy (po wymianie 2 pękniętych szprych już nic się nie dzieje)
-oryginalna opona jest trochę średnia (szybko się ściera)
-wg mnie gaźnik ma za małą dysze
-oryginalny filtr powietrza jest trochę słaby.
A tak to fajne motorki. Mocy nie brakuje fajnie się zbiera ale przydał by się 5 bieg. Silnik bardzo żywotny, oraz mało pali (wyjazd w teren 3 godz z dojazdem 15km w jedną stronę to około 2,5-3l paliwa) zwykła jazda to spalanie o wiele mniejsze
Bardzo polecam przy zakupie motorka dokupić :
-pokrowiec na lagi przód
-pokrowiec 360mm na amortyzator tył
-smar do filtra motul (używam i polecam)
Później można także kupić
-dobry filtr np. Motorex albo airbox
-Lepszą oponę
-Dysze główną gaźnika 105
- dobry łańcuch (po pół roku oryginalny jest już bardzo mocno wciągnięty)
Gdy łożyska w kołach zaczną mieć luzy polecam wymienić na markowe łożyska koyo.
Nom Nom
Fajny pit bike mam go od 2 miesięcy i mam 11 lat fajnie się jeździ polecam!
Mrf 140 rc
Bardzo polecam Mrf 140 rc ponieważ ma wysokie siedzenie duży zbiornik paliwa
Spoko komar
Naprawdę świetna maszyna wytrzymała i sprawna nawet po większych kraksach zawsze wróciła o własnych siłach
zmiana kólek na większe pozwala na lepsze prowadzenie niestety kosztem starty mocy ale i tak jest wariat
Numer jeden.:)
Mam prawie 190 wzrostu ważę 70kg używam tego pita naprawdę jak moje inne crossy enduro CRF, YZF. Naprawdę daje rade pomimo tego że ma tylko 12 koni, a niedużo brakuje żeby dogonić taka Hondę crf 250 ;) naprawdę gorąco polecam
Bez zastanowienia :)
Jestem wysoki, mam ponad 190 cm wzrostu ;) Zastanawiałem się na początku czy RC czy HQ. Padło na RC i absolutnie nie żałuję, a moim zdaniem nie ma nawet nad czym się zastanawiać, nawet jak jesteś niższą osobą. Moim zdaniem bardziej i więcej poszalejesz na RC :)
6 800,00 zł
3 900,00 zł
4 400,00 zł
4 900,00 zł
3 000,00 zł
3 900,00 zł
5 500,00 zł
4 200,00 zł
3 599,00 zł
mam 20 lad
bardzo fajnie sie jezdzi i mug buć trohe wyszy ale na takom cene to fajny