Pit Bike MRF 140 RC-Z
search
  • Pit Bike MRF 140 RC-Z
  • Pit Bike MRF 140 RC-Z
  • Pit Bike MRF 140 RC-Z
  • Pit Bike MRF 140 RC-Z
  • Pit Bike MRF 140 RC-Z
  • Pit Bike MRF 140 RC-Z

Pit Bike MRF 140 RC-Z

MRF140RC-Z
w magazynie
 

Czas wysyłki: 24h

 

Koszt dostawy: już od 14 zł

 

Darmowy zwrot: 14 dni

7 999,00 zł
Brutto
Ilość

Pit bike MRF 140 RC-Z został zaprojektowany z myślą o triumfie. Już od pierwszego momentu otrzymujesz maszynę o specyfikacji stworzonej do zwycięstwa – standardowo podrasowany silnik o podwyższonej mocy, regulowane zawieszenie, aluminiowy wahacz oraz kute klamki. Model MRF 140 RC-Z stawia czoła największym wyzwaniom. Jest to idealna propozycja dla zaawansowanych entuzjastów powyżej 12 roku życia, którzy dokładnie wiedzą, czego oczekują. Na rok 2023 model RC-Z wzbogacono o nową okleinę.

  • Stuningowany silnik o pojemności 140 cm3. W standardzie znajduje się sportowy wałek rozrządu Z40 oraz lekkie magneto (ORK). Pit bike szybciej wkręca się na obroty, a pomoże w tym dodatkowo krótki rolgaz.
  • Waga to zaledwie zaledwie 70 kg.
  • Przednie i tylne zawieszenie z regulacją. Przedni widelec umożliwia regulację odbicia i kompresji. Z tyłu zamontowano amortyzator DNM 360 z regulacją odbicia i twardości sprężyny. Dzięki temu doskonale dopasujesz motocykl do swojej masy i warunków jazdy.
  • Lekki, aluminiowy wahacz. Obok niskiej wagi, zapewnia doskonałą sztywność, co przekłada się na trakcję i precyzję prowadzenia.
  • Aluminiowe felgi o średnicy 14 cali z przodu i 12 cali z tyłu. Do tego opony Kenda z wysokim bieżnikiem. Jeżeli jednak zajdzie taka potrzeba, to możesz zmienić średnicę kół na większą lub wrzucić koła supermoto.
  • Hydrauliczne hamulce tarczowe współpracują z miedzianymi klockami. Takie połączenie oznacza nie tylko skuteczność i precyzyjne dozowanie siły hamowania, ale również trwałość, co zmniejsza koszty użytkowania.
  • Zamiast nóżki bocznej w komplecie otrzymasz trójkątny stojak boczny. Dzięki temu pit bike jest lekki i pozbawiony zbędnych elementów. Stopkę boczną można dokupić.

Wszystkie pojazdy objęte są gwarancją producenta. Sprzedawcy pomogą w doborze niezbędnego wyposażenia motocyklisty i doradzą, jak serwisować MRF.

PAL i JEDŹ – pit bike gotowy do jazdy!

Chcesz otrzymać pit bike gotowy do jazdy, złożony, ustawiony i po pierwszym przeglądzie? Żaden problem – skorzystaj z usługi PAL i JEDŹ! Nasz doświadczony zespół serwisowy przygotuje pit bike wedle zaleceń producenta. Usługa PAL i JEDŹ składa się z 15. czynności serwisowych, które przygotowują pojazd do jazdy.

Tylko wsiąść, odpalić i jeździć! Koszt przygotowania pit bike’a to 200 zł. W celu skorzystania z usługi prosimy o dodanie opcji przygotowanie pit bike do koszyka lub o kontakt telefoniczny z naszym sklepem 56 300 01 90.

Na PAL i JEDŹ składa się:

  1. wymiana oleju silnikowego,
  2. ustawienie gaźnika,
  3. ustawienie luzów zaworowych,
  4. smarowanie filtra powietrza,
  5. ustawienie luzu linki gazu,
  6. smarowanie linki gazu,
  7. ustawienie luzu linki sprzęgła,
  8. smarowanie linki sprzęgła,
  9. regulacja układu hamulcowego,
  10. smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego,
  11. smarowanie osi kół,
  12. smarowanie elementów zawieszenia,
  13. sprawdzenie naciągu łańcucha,
  14. sprawdzenie ciśnienia w oponach,
  15. motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów,
  16. (OPCJA) montaż licznika motogodzin, dodaj do koszyka razem z usługą PAL i JEDŹ.

PIT BIKE MRF 140 RC-Z – najczęściej zadawane pytania

Dla kogo jest pit bike MRF 140 RC-Z?

To sprzęt przeznaczony dla wymagających i doświadczonych riderów, którzy chcą od razu wskoczyć w wir wydarzeń z pełnym pakietem. Umożliwiają to stuningowany silnik i zawieszenie z wieloma opcjami regulacji.

Czym różni się MRF 140 RC-Z od MRF 140 RC?

W stuningowanym fabrycznie silniku wymieniono wałek rozrządu na Z40 oraz magneto na ORK, dzięki czemu znacząco wzrosła moc maksymalna. Oprócz tego motocykl jest o 3 kg lżejszy, ponieważ zamontowano w nim aluminiowy wahacz, koła, czy takie detale jak korek wlewu paliwa wykonany w technice CNC. W ramach wyposażenia standardowego są tu również krótki rolgaz i regulowane zawieszenie, czego nie znajdziecie w MRF 140 RC.

Opis

Pojemność
140 cm3
Typ silnika
4-suwowy, 1-cylindrowy, 2-zaworowy, chłodzony powietrzem z chłodnicą olejową
Moc silnika
14 KM
Wysokość siedzenia
83 cm
Rozruch
Kicskstarter
Skrzynia biegów
Manualna 4-biegowa
Hamulce
Hydrauliczno - tarczowe
Średnica kół przód/tył
14'/12'
Waga
70 kg
Rolgaz
1/4 krótki
Zbiornik paliwa
5,1 l
Gdzie chcesz jeździć?
Asfalt
Teren
Teren i asfalt
Komentarze (1)
Oceń
Na razie nie dodano żadnej recenzji.