Pit Bike MRF 140 Supermoto
search
  • Pit Bike MRF 140 Supermoto
  • Pit Bike MRF 140 Supermoto
  • Pit Bike MRF 140 Supermoto
  • Pit Bike MRF 140 Supermoto
  • Pit Bike MRF 140 Supermoto
  • Pit Bike MRF 140 Supermoto

Pit Bike MRF 140 Supermoto

MRF140SM-T
w magazynie
 

Czas wysyłki: 24h

 

Koszt dostawy: już od 14 zł

 

Darmowy zwrot: 14 dni

6 999,00 zł
Brutto
Ilość

Pit bike MRF 140 Supermoto oferuje kompletną propozycję, która zaspokoi nawet najbardziej wybrednych. Silnik dostrojony fabrycznie, zawieszenie z możliwością regulacji, krótki regulator gazu oraz crash pady gwarantują, że jest przygotowany do jazdy od razu po zakupie. Z tym modelem możesz rywalizować w ramach Pucharu lub Mistrzostw Polski w kategorii SM. Specjalnie z myślą o MRF 140 Supermoto utworzono klasę Lite 150. Motocykl jest skierowany głównie do młodzieży powyżej 12 roku życia, ale równie dobrze odpowiada potrzebom dorosłych miłośników jazdy.

  • Silnik o pojemności 140 cm3. Jednostka napędowa dysponuje wysoką mocą dzięki sportowemu wałkowi rozrządu Z40. Lekkie magneto (ORK) zapewnia szybkie wkręcanie na wysokie obroty, a pomaga w tym również krótki rolgaz.
  • Regulowane zawieszenie. Zawieszenie można łatwo dopasować do wagi ridera i indywidualnego stylu jazdy. Przedni widelec ma regulację odbicia i kompresji. Z tyłu zamontowano amortyzator DNM 280, który również umożliwia zmianę tych dwóch parametrów pracy.
  • Siedzenie znajduje się na wysokości 740 mm, ale opcjonalnie można zamontować niższą kanapę.
  • Crash pady osi kół oraz nakładki na podnóżki zabezpieczają motocykl w razie upadku. Dodatkowe prowadnice łańcucha zapobiegają przypadkowemu wyślizgnięciu z zębatek.
  • Hydrauliczne hamulce tarczowe z wytrzymałymi miedzianymi klockami łączą bezpieczeństwo z obniżeniem kosztów eksploatacji.
  • Kierownica fat bar ma szerokość 955 mm i zapewnia precyzyjną kontrolę nad motocyklem, a także znosi ewentualne upadki lepiej niż klasyczne handbary.
  • W standardzie także: stojak pod tylne koło oraz tłumik z dB killerem.

Wszystkie pojazdy objęte są gwarancją producenta. Sprzedawcy pomogą w doborze niezbędnego wyposażenia motocyklisty i doradzą, jak serwisować MRF.

PAL i JEDŹ – pit bike gotowy do jazdy!

Chcesz otrzymać pit bike gotowy do jazdy, złożony, ustawiony i po pierwszym przeglądzie? Żaden problem – skorzystaj z usługi PAL i JEDŹ! Nasz doświadczony zespół serwisowy przygotuje pit bike wedle zaleceń producenta. Usługa PAL i JEDŹ składa się z 15. czynności serwisowych, które przygotowują pojazd do jazdy.

Tylko wsiąść, odpalić i jeździć! Koszt przygotowania pit bike’a to 200 zł. W celu skorzystania z usługi prosimy o dodanie opcji przygotowanie pit bike do koszyka lub o kontakt telefoniczny z naszym sklepem 56 300 01 90.

Na PAL i JEDŹ składa się:

  1. wymiana oleju silnikowego,
  2. ustawienie gaźnika,
  3. ustawienie luzów zaworowych,
  4. smarowanie filtra powietrza,
  5. ustawienie luzu linki gazu,
  6. smarowanie linki gazu,
  7. ustawienie luzu linki sprzęgła,
  8. smarowanie linki sprzęgła,
  9. regulacja układu hamulcowego,
  10. smarowanie prowadnic zacisku hamulcowego,
  11. smarowanie osi kół,
  12. smarowanie elementów zawieszenia,
  13. sprawdzenie naciągu łańcucha,
  14. sprawdzenie ciśnienia w oponach,
  15. motocykl skręcany na klej Loctite z zastosowaniem odpowiednich momentów,
  16. (OPCJA) montaż licznika motogodzin, dodaj do koszyka razem z usługą PAL i JEDŹ.

PIT BIKE MRF 140 SUPERMOTO – najczęściej zadawane pytania

Dla kogo jest pit bike MRF 140 Supermoto?

To sprzęt dla zaawansowanych riderów, którzy szukają pit bike do treningów lub chcą mieć gotowy pakiet do startów w zawodach na asfalcie. Nadaje się zarówno dla młodzieży od lat 12, jak i dla dorosłych. Opcjonalna niska kanapa dodatkowo ułatwia dopasowanie go do wzrostu każdego ridera.

Czy pit bike są drogie w utrzymaniu?

Jak widać na przykładzie modelu MRF 140 Supermoto – zarówno zakup motocykla, jak i jego utrzymanie są przyjazne dla portfela. W przystępnej cenie otrzymujecie sprzęt, który bez dodatkowych przeróbek i kosztów może wystartować w zawodach. Do tego staramy się utrzymywać atrakcyjne ceny części. Prosta konstrukcja sprawia, że wiele czynności serwisowych można wykonać samodzielnie – wystarczą odpowiednie narzędzia i odrobina zdolności manualnych.

Opis

Pojemność
140 cm3
Typ silnika
4-suwowy, 1-cylindrowy, 2-zaworowy, chłodzony powietrzem z chłodnicą olejową
Moc silnika
14 KM
Wysokość siedzenia
74 cm
Rozruch
Kicskstarter
Skrzynia biegów
Manualna 4-biegowa
Hamulce
Hydrauliczno - tarczowe
Średnica kół przód/tył
12'/12'
Waga
65 kg
Rolgaz
1/4 krótki
Zbiornik paliwa
3,5 l
Gdzie chcesz jeździć?
Asfalt
Komentarze (0)
Na razie nie dodano żadnej recenzji.